Przejdź do treści
Warszawska Szkoła Filmowa

KADRA TWORZENIE GIER

English
REKRUTACJA DLA KANDYDATA KADRA SUKCESY
STUDENTÓW
KONTAKT DOKUMENTY CHARAKTERYZACJA FILMOWA I WIZAŻ
zaloguj

Robert Ogłodziński-Kolman

Prorektor ds. Nowych Technologii i Gier. Od 2012 roku związany z branżą gamingową. Absolwent dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z Prawa, Ekonomii i Zarządzania na UW. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Karierę w gamedevie rozpoczął w CD Projekt Red (m.in. "Wiedźmin 3: Dziki Gon", "Cyberpunk 2077"). Współpracował m.in. ze studiami Varsaw Games, Walkabout Games, Polyamorous, Fuero Games czy Warhound. Pełnił funkcję Szefa Studia Klabater, współzałożyciel Longterm Games, Enjoy Studio i Rune Powered. Opiekun Tworzenia Gier Wideo Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Artur Dębkowski

Programista w Vile Monarch z stażem nie tylko w gamedevie. Odpowiedzialny za porty gier studia na Nintendo Switch oraz Weedcraft Inc. Absolwent Game Dev School, związany z KNTG Polygon na Politechnice Warszawskiej.

Dr Jakub Bukała

Projektant gier, programista. Założyciel i lider studia Serious Sim, producent i koordynator projektów, twórca gier i wieloletni programista (pierwsza gra napisana w polskim języku programowania Zdzich circa 2004 r.). Doktor nauk technicznych (mechanika obliczeniowa) i nauczyciel akademicki; obecnie wykłada w Warszawskiej Szkole Filmowej. Prywatnie nerd od planszówek, sesji rpg, gier Paradoxu, a także miłośnik mediów interaktywnych, historii, nauki, techniki, górskich szlaków i turystyki rowerowej.

Łukasz Sip

Ojciec, szermierz, archeolog, wuefista, historyk, wychowawca, pedagog, rycerz, rekonstruktor, tancerz, organizator imprez sportowych i historycznych różnego szczebla, najlepszy koordynator zespołu sportowego, stróż porządku, mistrz humoru, wzór do naśladowania, rzeczoznawca uzbrojenia, trener międzynarodowy, specjalista od bezpieczeństwa, aktor statysta, aktor epizodysta, rekwizytor, scenograf.

Maciej Miąsik

Członek Zarządu Movie Games S.A. Weteran polskiej branży gier, producent, projektant, programista, sound designer. Znany z pracy nad pierwszym Wiedźminem, ale także wieloma innymi grami, głównie przygodowymi: Reah: Zmierz się z Nieznanym, Schizm: Prawdziwe Wyzwanie, Schizm II: Kameleon, Sentinel: Strażnik Grobowca, czy wydanej w 2017 gry Beat Cop. Współtwórca kultowej już, jednej z pierwszych polskich profesjonalnych gier na PC - Electro Body. Oprócz pracy nad grami Maciej zajmuje się aktywnie edukacją branżową jako Dyrektor Programowy kursu GameDev School oraz wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Działa także w Fundacji Indie Games Polska. Jest niezależnym ekspertem EACEA - Europejskiej Agencji Wykonawcza ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego.

ANDRZEJ GRANIAK

Concept art jest jego wielką pasja. Ilustrator, rysownik, łucznik. Sprawował funkcję prezesa w Stowarzyszeniu Polskich Artystów Karykatury. Jako rysownik satyryczny zdobył wiele nagród w prestiżowych konkursach organizowanych Polsce i na świecie. Publikował swoje prace w prasie. Ilustrował książki i publikacje współpracując z wieloma instytucjami. Stworzył program edukacyjny w ramach Potęgi Obrazu - pierwszej w Polsce szkoły concept artu. Prowadził szkolenia z digital paintingu pod kątem przygotowania concept artystów do projektowania na potrzeby gier komputerowych. Zrealizował wiele odcinków komiksów publikowanych w magazynie „Tak Rodzinie” jak również pełne albumy komiksowe („Mistral – opowieść o dzielnym rybaku z Ustki”, „Zbuntowani. Ursus'76”, „Goran”). Aktualnie związany jest z IMAGE POWER gdzie pracuje jako concept artysta, tworząc projekty postaci, lokacji, maszyn, urządzeń i UI do wydawanych przez firmę gier video. Drugą gałęzią jego aktywności jest łucznictwo. Prowadzi klub łucznictwa tradycyjnego ARCHERYKON.

GREG CIACH

W branży od ponad 12 lat, pracował m.in. jako projektant gier, programista, projektant narracji czy aktor głosowy. Od 7 lat prezes PolyAmorous (z wydaną na wiele platform grą Paradise Lost, sprzedaną w ponad 100 tys egzemplarzy), a oprócz tego był Director of Business Development działu growego firmy Platige Image oraz General Manager polskiego oddziału firmy Amber Studio. Aktualnie prowadzi notowaną na New Connect firmę Second Chamber s.a, skupioną na produkcji gier AA w nowatorskim gatunku Wanderer Adventure Game.

KAMILA DULSKA-MAKSARA

Prawnik wspierający promocję wiedzy i budowanie świadomości prawnej wśród twórców gier na konferencjach i szkoleniach branżowych. Współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Prawników Gamedev. Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej na temat praw autorskich w grach. Świadcząca usługi doradztwa prawnego i biznesowego różnym podmiotom z branży gamedev dla początkujących deweloperów, indie, małych i średnich studiów deweloperskich, a także wydawców. Specjalizuje się w prawie autorskim i prawie handlowym, ze szczególnym uwzględnieniem ładu korporacyjnego i relacji inwestorskich.

Marta Fijak

Z wykształcenia biolożka i informatyczka, a z czystego zamiłowania projektantka gier. Wypróbowała każdą formę game developmentu: od niezależnej produkcji w piwnicy z 20 graczami, przez grę nominowaną do nagrody BAFTA z 2 milionami graczy, po f2p z 10 milionami graczy. Ostatnio, a nie w ramach NDA, pracowała (dużo) nad Frostpunkiem i (trochę) nad Rimworld. Obecnie jest dyrektorką kreatywną w Anshar Studios i pracuje nad kolejnym tajnym projektem.

Michał Rudziński

Lead Game Designer w studio Vile Monarch, współpracujący w nim od połowy 2016 roku przy tworzeniu gier strategiczno-ekonomiczne na PC. Specjalizuje się w systemach. Wcześniej pracujący przy casualowych grach HOPA i Time Management od 2013 roku również jako executive producer. Prywatnie miłośnik kotów i aktywista społeczny.

Piotr Mańkowski

Dziennikarz i autor zajmujący się historią oraz teraźniejszością elektronicznej rozrywki. Pracował w magazynach „Secret Service”, „Reset”, „Nowa Fantastyka”, „Pixel” i kilku innych, pisząc głównie o grach, ale również o filmie. Autor "Cyfrowych marzeń" (2010), "Umarłem na Gibraltarze" (2014) i "Twórców światów" (2023). Nie tylko bada historię gier zza biurka, lecz często też wyrusza w teren, zwiedzając w ramach archeologicznej misji miejsca, gdzie rodziła się elektroniczna rozrywka, a także targi, konferencje i wystawy. Lubi fotografować miejsca i ludzi, gromadzi zdjęcia dokumentujące rozwój wirtualnych marzeń. Przy każdej okazji towarzyszą mu: The Alan Parsons Project, Jacques Brel, Dalida i The Smiths.

LICEUM FILMOWE
I KREACJI GIER WIDEO
AKADEMIA
SZTUKI
OPERATORSKIEJ i AI
STUDIUM
AKTORSKIE
KINO
ELEKTRONIK

nasi partnerzy

sukcesy
studentów

CMS | WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA © 2012-2025 | DLA KANDYDATA | PROJEKTY UE | BIP | ERASMUS | powered by jCMS™

Projekty Unijne